Podczas gdy zdecydowana większość zespołów na miejsce przygotowań do kolejnych rund Mistrzostw Świata wybrała Northamptonshire i położony tam słynny obiekt Silverstone, japońskie stajnie Honda oraz Super Aguri postanowiły przeprowadzić testy na hiszpańskim torze Jerez.
Dzień #1We wtorek za kierownicą bolidu fabrycznego zespołu Hondy - RA107 - usiadł kierowca testowy stajni, Christian Klien. Austriak pokonał 77 okrążeń Circuito Permanente de Jerez - zespół nie podał jednak oficjalnych czasów przejazdów Kliena. Team z Brackley przeprowadzał tego dnia symulacje startów, pracując przy tym również nad rozwojem nowych części mechanicznych, aerodynamicznych, oraz systemów elektronicznych.
Tymczasem bolid Super Aguri SA07 poprowadził tego dnia James Rossiter - który zaliczył jedno okrążenie mniej od Kliena, a najszybsze z nich wykonał w czasie 1:20.926. Stajnia Super Aguri pracowała tego dnia przede wszystkim nad testami rozmaitych wariantów ustawień bolidu.
Dzień #2
Środę oba zespoły przeznaczyły na kontynuację prac rozpoczętych dzień wcześniej - w efekcie składy ekip testowych tak Hondy, jak i Super Aguri nie zmieniły się. W pierwotnej wersji harmonogramu prac dla fabrycznego teamu Hondy testować miał tego dnia Jenson Button - jednak Brytyjczyk został wykluczony z jazd w związku z bólem pleców.
Christian Klien zaliczył w środę 61 okrążeń, skupiając się przede wszystkim na kolejnych testach pakietu aerodynamicznego. Honda po raz kolejny nie podała czasów przejazdów swego kierowcy.
Prace na rzecz Super Aguri kontynuował tymczasem James Rossiter - Brytyjczyk pokonał 66 okrążeń Jerez, na najszybszym uzyskując czas 1:20.960. Z rana team skupił się na dopieszczeniu systemów elektronicznych, kilka godzin później przechodząc do testów tylnego zawieszenia i ogólnych ustawień bolidu.
Trzeci - i ostatni - dzień testów na Jerez już dziś. Bolidy obu zespołów korzystających z jednostek napędowych Hondy poprowadzą prawdopodobnie Jenson Button i Anthony Davidson.
21.06.2007 13:59
0
Martwie się, że bez Roberta to BMW dalko nie pojedzie z tych testów, Nicka plecki bolą, Glock wkurzony po USA, same złe wieści, szkoda, że jeszcze nie ma tam Vettela, zgrana poczka gwiazdek, a Polak musi za nich tyrać, skończyło się panowie, teraz czas na Renault i Williamsa.
21.06.2007 14:33
0
Eee tam ;) Nie przesadzaj z tymi W i R...jeszcze mają trochę do nadrobienia. Gdyby nie wypadek Roberta,i jego brak w USA oraz problemy Nicka to BMW w obu tych GP zebrałoby 10 -15 punktów więcej niż zebrali. Spokojna głowa ;)
21.06.2007 15:40
0
co by nie mówić, to KUB jest spoiwem tej ekipy. on i jeszcze theissen - dwaj profesjonaliści...
21.06.2007 16:13
0
A ja się nawet cieszę że Roberta zabrakło troche w BMW- będą mieli okazję się przekonać jaka jest różnica gdy Robert jedzie i gdy niestety Go na chwile zabraknie
21.06.2007 16:16
0
Już się przekonali ;)
21.06.2007 17:48
0
No i może teraz docenią jego wartość dla zespołu... Powinni dać mu te same możliwości, które ma Heidfeld aby wyniki BMW były bardziej spektakularne :) Go, Robert, Go!! :D
21.06.2007 18:41
0
Disi - ale niech się trochę pomartwią. Masz rację fezuj, to było im potrzebne, poza tym na pewno nie było tak wesoło jak z Robertem. Wyobrażam sobie te poważne miny ... .
21.06.2007 19:10
0
Za tydzien wszyscy beda mowic o Hamiltonie i o Kubicy o Ventylu szybko zapomna, pedz Robert pedz!!!!!!!!
22.06.2007 11:19
0
Honda daj czadu - będzie ciekawiej!!!
06.04.2008 20:30
0
Oby tak było jak najczęściej :-)
08.04.2008 11:46
0
i tak był najlepszy:):)
12.04.2008 21:20
0
jest swietnyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się